Godziny dnia (day parting)
Umożliwiają wybranie przez reklamodawcę określonej części dnia, w której jego reklama będzie emitowana – tak, aby w odpowiednim czasie dotrzeć do określonej grupy osób. Dzięki temu narzędziu można zsynchronizować działania reklamowe w internecie z przekazem radiowym i promocją telewizyjną. Godziny dnia gwarantują też skuteczne wykorzystanie kreacji zawierających przekaz związany z wybranymi porami dnia czy nocy.
Dni tygodnia
Określają dni, w jakich wyświetla się reklama. Ma to kolosalne znaczenie, bowiem częstotliwość oglądania konkretnych stron w internecie zmienia się właśnie w zależności od dni tygodnia – w weekendy skraca się czas spędzony na stronach biznesowych, a wydłuża ten poświęcony na portale rozrywkowe i e-commerce. Dzięki opcji „dni tygodnia” możesz zdecydować, kiedy Twoją reklamę zobaczą wybrane grupy użytkowników.
Limit emisji (capping)
Capping oznacza ograniczenie emisji reklamy (jednej lub wszystkich jej form) do wybranego użytkownika w określonym czasie (może to być dzień, tydzień albo cała kampania).