Bartłomiej w Batte na czele działu performance

Bartłomiej_Batte
Rozwijamy kompetencje Performance tworząc nowy dział. Na jego czele stanął Bartłomiej Batte, który wcześniej pracował w sieci OAN, Netaffiliation, Revenue Alley i Grupie ClickAd.

Prowadzimy kampanie reklamowe we wszystkich modelach rozliczeniowych z wykorzystaniem najnowszych technologii i systemów mierzących m.in.: Clickonometrics, Smart.

Dodatkowo Digital Contact rozszerza portfolio usług o e-mail retargeting, usługa jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania efektywnościowe klientów. Technologia dostarcza wysokiej, jakości ruch na strony Klientów, generując tzw. powracającą sprzedaż. Narzędzie dostarczone przez ConversionLabs jest w stanie wysyłać maila do osób, które nie podjęły decyzji o zakupie i wyszły ze sklepu. „Nowa usługa łączy dwie najlepsze formy reklamy w Internecie mailing + retergeting  zwiększając efektywność prowadzonych kampanii ponad  dwukrotnie.” – dodaje Bartłomiej Batte, szef nowej struktury.