Bartłomiej Batte objął stanowisko dyrektora w Digital Contact

Od września br. Bartłomiej Batte stanął na czele Digital Contact. Zastąpił na tym stanowisku Emilię Zalewską. Wcześniej kierował działem Performance.

Bartłomiej jest odpowiedzialny za kierowanie działem sprzedaży oraz jego rozwojem w obszarze reklamy on-line. Zajmie się również wsparciem i dalszym w rozwojem Digital Contact działającej na rynku rumuńskim w ramach grupy Tarsago.

– Widzimy jak nasi klienci zarówno z sektora B2C, B2B jak również e-commerce coraz odważniej podchodzą do wszelkich rozwiązań pozwalających na przetwarzanie ogromnych zbiorów danych. Dlatego obecne działania jak i cele na przyszły rok to przede wszystkim mocna rozbudowa naszych produktów pod kątem analizy oraz optymalizacji KPI klientów przy wykorzystaniu  szeroko pojętego Big Data. Wzmacniamy naszą ofertę programmatic i jednocześnie przy wykorzystaniu danych behawioralnych poszerzamy naszą ofertę mailingową. – mówi Bartomiej Batte.