Bartłomiej w Batte na czele działu performance

Rozwijamy kompetencje Performance tworząc nowy dział. Na jego czele stanął Bartłomiej Batte, który wcześniej pracował w sieci OAN, Netaffiliation, Revenue Alley i Grupie ClickAd.

Nowe serwisy na wyłączność z branży modowej

Polska blogosfera rośnie w zawrotnym tempie. Niektóre blogi posiadają miesięcznie więcej odsłon niż niektóre popularne serwisy informacyjne, i właśnie z tego powodu stają się one atrakcyjnym miejscem do umieszczania reklam. Dlatego tym bardziej z przyjemnością podzielimy się z Wami informacją na temat nowej współpracy na wyłączność, którą udało nam się nawiązać z serwisem Polskieszafiarki.pl oraz blogiem Ari-maj.com.

Digital Contact z nowym działem - New Business

Od sierpnia br. w naszych strukturach pojawił się nowy dział, jakim jest New Business. Na jego czele stanęła Sylwia Żołnierczyk, która od 1 sierpnia br. objęła stanowisko New Business Managera. Sylwia odpowiada za pozyskiwanie i obsługę nowych klientów bezpośrednich.

Digital Contact partnerem 6. edycji 48 Hour Film Project Warszawa

Pod koniec września br. będzie miało miejsce niezwykłe wydarzenie zrzeszające miłośników kina z całej Polski. Mowa o szalonym konkursie – 48 Hour Film Project Warszawa, którego ideą jest przygotowanie krótkometrażowego filmu. Może nie byłoby w tym nic niezwykłego, gdyby uczestnicy nie mieli na zrealizowanie swojego zadania tylko 48 godzin. Digital Contact objęło patronat nad wydarzeniem.

Digital Contact w większym składzie

Miło nam poinformować, że nasza Sieć powiększa się nie tylko o nowości w ofercie, ale również o skład naszej załogi. Od sierpnia do naszego teamu dołączyła Monika Paczka i Krzysztof Łagodzki.

Powiększyliśmy ofertę o serwisy z branży edukacyjnej

Z nowym rokiem powiększyliśmy naszą ofertę o serwisy z branży edukacyjnej. Umożliwiamy reklamodawcom dotarcie zarówno do studentów i uczniów, którzy poszukują w sieci min. pomocy w nauce lub informacji o kursach językowych czy zawodowych, jak i do nauczycieli, pedagogów i profesorów, którzy szukają lub udostępniają materiały edukacyjne. Łączny potencjał wszystkich serwisów wynosi pond 70 mln odsłon miesięcznie.

Podpisaliśmy umowę na wyłączność z serwisem LOT.com

Miło nam poinformować, iż strona Polskich Linii Lotniczych LOT – www.lot.com, od czerwca znajduje się w naszej ofercie. Oprócz sprzedaży powierzchni display, odpowiadamy również za sprzedaż pełnej oferty reklamy pokładowej linii.